Magazine over de nieuwe Protestantse Gemeente Rhoon

Twee kerken in Rhoon gaan samen verder als één Protestantse Kerk. Dat klinkt mooi, maar waarom is dat eigenlijk? En wat gebeurt er allemaal in de kerk? In dit magazine vertellen de beide dominees waarom eenheid en gemeenschap belangrijk zijn, vind je van alles over de activiteiten in de kerk en lees je op welke manier de kerk en het geloof een rol spelen in de verschillende generaties. Laat je inspireren door de verhalen en weet je welkom om eens binnen te stappen in de kerk.

Vraag gratis aan

Het magazine kan je gratis aanvragen en wordt thuisgestuurd. Op zondag 26 mei om 13:00 uur wordt het eerste exemplaar overhandigd aan burgemeester Jolanda de Witte. Op 26 mei, tussen 13:00 -16:00 uur, kan je het magazine ook ophalen in het Park van Rhoon.

Lees ook: Klimmen, suppen en een patatkraam in het park op 25 en 26 mei